Latarnik Wyborczy nie działał na wielu starszych urządzeniach





Redakcja serwisu pisała do zarządzających serwisem internetowym Latarnikwyborczy.pl:

 Dzień dobry.  Państwa witryna internetowa w dziale ankieta nie działa mi na 2 urządzeniach na 5 różnych przeglądarkach internetowych.  Czy są Państwo pewni że nie przesadzili z wymogami wobec używanych przeglądarek internetowych?  Proszę o kontakt zwrotny. Adam Fularz Polish News Agency

Dzień dobry.  Matka ma nowy tablet i dzwoniłem do niej chwilę temu.  Również nie działa. ... pozdrawiam serdecznie Adam

Czy dosylac wyniki testów na dwóch kolejnych przeglądarkach?
Pozdrawiam adam

Inne strony www dzialaja mi poza dwoma wyjątkami (chyba). W przypadku gdy coś nie działa a chcę skorzystać to piszę do ich administracji.  
A czy Państwo to mają na swoich własnych serwerach? Gdzie fizycznie są te serwery? Pozdrawiam adam

Na w sumie 7 przeglądarkach internetowych, 2 różnych łączach,  3 urządzeniach?  U (...) kolegi mojego to dziala- teraz mi napisał, ale on jest programistą i ma wszystko na wypasie. My mamy zwykłe urządzenia. Mam wrażenie że cos Państwo przesadzili z wymogami sprzetowymi. Pozdrawiam serdecznie Adam


Szkoda że nawet odpowiedzi kandydatów nie można obejrzeć.  Niestety ten wysłany mi link także nie działa.  U kumpla programisty to dziala bo on ma wszystko nowe. Matka moja sprawdzała znów i u niej dalej nie działa.  Pozdrawiam serdecznie 

Komentarze

Popularne posty