Zabawy ze sztuką, przestrzeń edukacyjna w Muzeum Okręgowym w Bydgoszczy

Nauka przez zabawę


„Zabawy ze sztuką" to nazwa nowej przestrzeni edukacyjnej w Centrum Edukacji Muzealnej, Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy, przy ul. Mennica 6. Przybliżamy w niej podstawowe zagadnienia z zakresu teorii i historii sztuki, które wydają się być kluczowe i szczególnie pomocne we właściwej ocenie i interpretacji owoców twórczości artystycznej.

 Na przykładzie reprodukcji wielu znanych i cenionych dzieł, przy użyciu licznych interaktywnych urządzeń, wyjaśnione i omówione zostają takie pojęcia jak m.in.: perspektywa, kompozycja, światłocień, barwa, ekspresja, czy też abstrakcja. Przestrzeń edukacyjna stanowi również okazję do postawienia sobie najbardziej fundamentalnych pytań: Czym jest sztuka? Jakie są jej funkcje? Czy sztuka może pomóc zrozumieć otaczający nas świat? Jak interpretować dzieła nieprzedstawiające (abstrakcyjne)? „Zabawy ze sztuką" zostały podzielone na cztery moduły poświęcone różnym, ale wzajemnie dopełniającym się zagadnieniom, takim jak: przestrzeń, światło i mrok, barwa oraz deformacja.

 Serdecznie zapraszamy od wtorku do piątku w godzinach 9.00- 16.00.

Obowiązują bilety wstępu w cenie 5 zł bilet normalny, 3 zł bilet ulgowy. 

 Więcej informacji znajdziecie państwo na naszej stronie internetowej www.muzeum.bydgoszcz.pl.

"Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy wyraża zgodę na opublikowanie załączonych materiałów fotograficznych wyłącznie w artykułach o wystawach, których fotografie dotyczą. Po wykorzystaniu w w/w celu należy zdjęcia trwale usunąć z bazy Danych. Dalsze wykorzystywanie materiału przekazanego wymaga uzyskania zgody Muzeum na piśmie pod rygorem nieważności. Prosimy o podpisywanie zdjęć."

Tekst: Mateusz Soliński

Fot. W Woźniak

 W załączniku plik oraz zdjęcie.

Z pozdrowieniami

Adrianna Adamska

Dział Edukacji i Promocji

Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy

Komentarze

Unknown pisze…
prawdziwy czarodziej zwany Dr Isikolo
Byłem tak przygnębiony, gdy mój kochanek zostawił mnie dla innego faceta po tym, jak umawialiśmy się przez 5 lat, próbowałem błagać ją, by wróciła do mnie, odmówiła i powiedziała, że ​​nie ma już dla mnie uczuć.
stałem się smutnym człowiekiem po tym wszystkim, co przeszliśmy razem, po całej miłości, którą dzieliliśmy się w przeszłości, nie wyobrażałem sobie życia bez niej, ponieważ moja miłość do niej była bezcenna w handlu z jakiegokolwiek powodu.
Pewnego dnia, kiedy przechodziłem przez Internet, zobaczyłem wiele komentarzy na temat tego, że ma on moc przywrócić byłego kochanka i postanowiłem spróbować i przekonać się, kontaktując się z nim i natychmiast zrobiłem to, a on wyjaśnił, co robię i powiedział, że drugi facet używa na niej zaklęcia voodoo, dlatego zostawiła mnie dla niego, pomimo mojej troski o nią i obiecał mi pomóc odzyskać mojego kochanka, a także pomoże mi rzucić na niego zaklęcie konfuzyjne, aby nie mógł walcz ze mną w przyszłości, w krótkim czasie, wszystko poszło na marne, wiedząc, że zdała sobie sprawę, że nigdy nie był przeznaczony dla niego iw ciągu pięciu dni moja dziewczyna była w moim domu, czekając, aż wrócę z pracy i kiedy Czy zaczęła błagać, że jest jej przykro, że nigdy nie wiedziała, co ją spotkało. dziękuję Dr Isikolo teraz jestem szczęśliwy z moją dziewczyną i wszystko idzie teraz gładko. skontaktuj się z Peterem w sprawie zaklęcia zemsty i zaklęcia z powrotem przez isikolosolutionhome@gmail.com Możesz również Whatsapp / Viber go na +2348133261196

Popularne posty